niedziela, 19 stycznia 2014

Muzycznie

Najbliższa recenzja pojawi się dopiero w przyszłym tygodniu. Nie mam ostatnio głowy do czytania (każdy student chyba tak samo kocha styczeń jak ja). Mam więc dla Was kilka utworów muzycznych, które uwielbiam. Mam nadzieję, że spodobają się i Wam!

Moje ostatnie odkrycie na "jutubie". Jak się wkręciło tak nie chce się wykręcić:

Pajujo feat. Kamil Bednarek "Nie zatrzymasz miłości"


Oglądaliście "Wilka z Wall Street"? Na blogach pojawiło się tyle recenzji, że ja sobie daruję swoją. Przyznam sie jednak, ze jak tylko dowiedziałam się, że Jordan Belfort jest osobą, ktora fizycznie chodzi po tym świecie film zaczął podobać mi się bardziej. Soundtrack jest jak dla mnie genialny.

Billy Joel "Movin' Out"


Muzykę Bregowica uwielbiam. A w połączeniu z Kayah po prostu chwyta za serce.

Kayah & Bregovič  "Nie Ma, Nie Ma Ciebie"


Queen... co tu dużo gadać. Po prostu Freddie... :)

Queeen "Princess of the Universe"


Florence and the Machine kiedyś mi się nie podobało, ale teraz zmieniłam zdanie i katuję całą rodzinę głośną muzyką.

Florence and the Machine "Breath of  life"



2 komentarze:

  1. Wilk z Wall Street jeszcze przede mną, ale po jutrzejszym seansie zobaczę czy jest taki dobry jak mówią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wilka chętnie obejrzę, tym bardziej, że pojawiają się dość rozbieżne opinie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...