poniedziałek, 1 września 2014

Podsumowanie Sierpnia


Kolejny miesiąc za nami, który znów minął z prędkością światła. Chociaż pogoda przez połowę miesiąca nie dopisywała, to na pewno cieszyliście się z wakacji. Ale nie martwcie się, jeszcze 10 miesięcy i znów będą wakacje. :)
Może zauważyliście, ale przestałam wystawiać oceny książek. Uznałam, że jest to bez sensu, gdyż żadna cyferka nie odda tego co myślę o książce, dlatego postanowiłam poprzestać na zwykłej opinii. Uważam, że jest to o wiele sprawiedliwsze i dla autorów, i dla samej książki. A teraz przejdźmy do sedna sprawy, czyli podsumowań. Sierpień wypadł mi gorzej, niż lipiec, ale głównie dlatego, że sięgałam po lektury, przez które ciężko było mi przebrnąć. 

Przeczytanie książki: 5

Ilość stron: 1684
Obserwatorów: 105 (przybyło Was tutaj aż 18!:)
Najciekawsza książka: Wilczy Amulet
Najgorsza książka: Trzecia lokatorka

14 komentarzy:

  1. Ja coraz częściej się zastanawiam, czy nie odpuścić sobie oceniania książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo obserwatorów przybyło, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie - 5 książek! :)) Gdyby nie jedna pozycja więcej u mnie to prawie byśmy zremisowały :)) Życzę tendencji zwyżkowej w następnym miesiącu! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę liczby obserwatorów :D Gratuluję przeczytanych ksiażek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od pół roku mam skalę ocen od 1-10, żeby jakoś sprecyzować na ile mi się ona podobała. No i wiadomo, że 10 punktów może dostać nie tylko jakaś klasyka, ale nawet biografia jeśli uważam, że w swojej kategorii i gatunku na to zasługuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sześciostopniowa nie dała mi pełnej możliwości oceny książki, gdyż czwórka czwórce była nierówna. Wolałam zrezygnować z tego całkiem ;)

      Usuń
  6. Gratuluję wyników :) I życzę by wrzesień był równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, aby był. Aura na zewnątrz temu sprzyja ;)

      Usuń
  7. Jest dobrze i wierzę w toi, że wrzesień będzie dla Ciebie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nowych obserwatorów bloga oraz 5 przeczytanych książek :) Mnie co prawda udało się przeczytać 7, ale jeśli chodzi o liczbę stron to wychodzi bardzo podobnie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, przybyło :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...